Több zöldség reggelire, finoman!

Unalomig ismert, hogy a több zöldség egyszerűen egészséges! Előfordul azonban, hogy egyszerűen utáljuk őket. Íme néhány fortély, hogy hogyan tedd kellemesebbé a zöldségbevitelt.

Unalomig ismert, hogy a több zöldség egyszerűen egészséges! Előfordul azonban, hogy egyszerűen utáljuk őket. Íme néhány fortély, hogy hogyan tedd kellemesebbé a zöldségbevitelt.

A zöldség azért hasznos – és témába vágó – mert a legkevésbé feldolgozott ételnek számít!

Szintén számtalan cikk született már arról, hogy naponta hányszor, milyet tartsunk otthon. Szabad-e megmosni vagy elég csak hámozni, esetleg kiváltja-e a délutáni nassolást? Most a hogyannal foglalkozunk, vagyis azzal, hogy hogyan lehet a zöldséget tökéletesen és ínycsiklandóan elkészíteni.

A zöldség nemcsak a vegánok számára válthat ki egy-egy étkezést!

A zöldségek fontos vitamin– és ásványianyag-, illetve fehérjeforrások. Továbbá gazdagok rostban, antioxidánsokban, flavonoidokban és karotionidokban. Jót tesz az energiaszintednek, viszont nem kell órákat a konyhában töltened, hogy kiadós ételt készíts! Kell ennél több?

A salátát nem kell bemutatni. A legváltozatosabb és legkönnyebb zöldség étek, ami csak a világon van.

Egy klasszikus főtt reggeli alkalmával kombinálható spenót, vizitorma, koktélparadicsom és avokádó is a rántottába. Uborka- és kukoricasaláta kellemes kiegészítése lehet egy-egy szelet húsnak. A kaliforniai paprika édes mivolta remekül passzol a reszelt salátához valamilyen öntettel nyakon öntve. Mostanában egyre népszerűbb a bulgúr, chiamag, lengmag, de a tahini és a hummus is. Ezek szintén ideális saláta alapanyagok vagy kiegészítők. A különféle olajjal meglocsolt saláták pedig biztosítják a napi zsiradék-szükségletet is.

A turmixok inkább gyümölcslevek elkészítésére van, a zöldség inkább a smoothiek alapanyaga!

A smoothie egyszerű és könnyed módja annak, hogy több zöldséget együnk reggelire. Perceken belül elkészíthető, viszont nagyon is tápláló! Annak ellenére, hogy folyadék, kiválóan csillapítja az éhséget. Főtt zöldségek éppúgy passzolnak bele, mint a nyers kelkáposztalevelek vagy a spenót. Igazi vitaminbomba, amellett fehérjeporral az edzések remek levezetője is lehet. (Az almás-fahéjas smoothie receptért katt ide!)

Az alacsony tesztoszteron szint oka és kezelése

A zöldség wokban, dinsztelve, sütve és grillezve is nagyon finom!

Valószínűleg megszoktad, hogy rántottát egy kis marék grillezett zöldséggel egyél, de mit szólnál, ha megfordítanád az arányt? Tegyünk egy kiadós adag kelkáposztát, paradicsomot, tököt és gombát a serpenyőre, és kezdjük el finoman kisütni őket kókuszolajon. Amikor elérik a megfelelő hőmérsékletet, adjunk hozzá egy-két tojást, hogy az étel összeálljon. Vegán választáshoz cseréld ki a tojást kemény tofura vagy megfelelő növényi tojáspótlóra.

Végül következzenek a tésztafélékre adagolt zöldség ételek!

A burrito nagyon egészséges zöldség étel.

A legegyszerűbb egy teljes kiőrlésű toastra kenni valamilyen paszírozott krémszerű zöldséget. Legnépszerűbb az avokádó, mondhatni a reggelik sztárja. Hasonlóan jó választás a burrito is. Ehhez csak pár tortilla lapra van szükség és a töltelék teljesen rád van bízva! A kész burritot ezek után dresszingelhetjük sajttal vagy egyéb szívünknek kedves feltéttel, szósszal. A hús fontos a fehérje szempontjából, de bármikor lecserélhető fehérjedús babra például.

Akik a palacsintát részesítik előnybe, azok kísérletezhetnek szintén zöldségekkel!

A quiche nagyon egészséges zöldség étel.

Idehaza szintén teljesen ismeretlen az úgynevezett quiche. Ez egy klasszikus francia eredetű tésztaétel: omlós tésztaágyon elhelyezett, gazdag feltéttel megpakolt, tejszínes tojással összesütött lepény. Leginkább egy pitére hasonlít. Tökéletesen passzol hozzá finomra vágott brokkoli, karfiol, spárga, póréhagyma és paradicsom. Ezeket össze is lehet turmixolni, hogy az ízek méginkább összeérjenek. Az olívabogyó vagy a dió és egyéb csonthéjjasok egyúttal a telítetlen zsírraktárakat is feltöltik.

Ha ennél egyszerűbben szeretnénk eljárni, a legjobb, ha tacot készítünk egyszerű mexikói zöldségkeverékkel!

A taco nagyon egészséges zöldség étel.

A bajnokok reggelije a zabpehely is alkalmas arra, hogy zöldségekkel töltsük meg. Ennek az ősz miatt éppen aktualitása van, hiszen sütőtökkel a leginkább akkurátus. A sütőtök pürésítése után egyszerűen csak keverd össze a zabpehellyel és voilá.

Az egészséges étel egyenes út az egészséges élethez, ami az egészséges szexualitás legfontosabb előfeltétele. Jó étvágyat!

 

Potencianövelő étrend mellett válaszd termékeinket:

AJÁNLOTT TERMÉKEK

BOOM BOOM TERMÉKCSOMAG AJÁNLATAINK

Boom Boom vélemény:

Sosem gondoltam volna hogy ekkora szexuális élményt nyújthat egy potencianövelő kapszula. Sok kétség volt bennem mikor megrendeltem a BOOM BOOM  terméküket, amit felváltott a bizonyosság érzése. Azóta minden barátomnak ajánlom ha egy kis izgalmat akar csempészni az intim együttlétbe.

Sándor

ALPHA MAN TERMÉKCSOMAG AJÁNLATAINK

ALPHA MAN VÉLEMÉNY:

Végre egy multivitamin ami kifejezetten nekünk férfiaknak szántak. És tényleg hatásos. Szkeptikus voltam mikor megrendeltem, de minden elképzelésemet felülmúlta. Az ALPHA MAN hatására sokkal energikusabbnak érzem magam és jobb a közérzetem is. 

Tihamér

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Neked milyen a potencia szinted?
Tudd meg szükséged van e potencianövelőre vagy immunerősítőre!

Töltsd ki a villám kvízd most és e-mail-ben értesítünk az eredményről!

Szólj hozzá

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Töltsd le Te is ingyenesen a Káma-szutrát:
Szerelmi technikák szeretőknek

Kámaszutra e-book pdf termék

Küldjük e-mailben:

PIACVEZETŐ
POTENCIANÖVELŐ SZEREK:

BOOM-BOOM 

GENTLEMANUS 

HASZNOS GYORSLINKEK:

POTENCIANÖVELŐK ÉS MÁS TERMÉKEK:

(Telefonos rendelés, információkérés
munkaidőben : H – CS: 8:30 – 16:00,
P: 9:00 – 16:00)

Potencianövelő szerek

Ez a weboldal „cookie-kat” más néven „sütiket” használ.